Bol.com
Webshops

Bol.com

2.67/5.00 - gebaseerd op 9 reviews
5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster
1 / 5 sterren 1 maand geleden

Normaal gesproken schrijf ik nauwelijks reviews, maar bol.com verdient er wel een!

Normaal gesproken schrijf ik nauwelijks reviews, maar bol.com verdient er wel een! Bestelling 4170930176 is nooit aangekomen, dus ik heb via de chat nagevraagd waarom het niet was afgeleverd. Het antwoord was heel simpel: "Uw pakket is beschadigd en wordt geretourneerd." Maar dat is niet alles. De bestelling kan niet opnieuw worden opgestuurd, omdat bol.com momenteel kampt met beperkingen in de service richting klanten. Alles verloopt soepel tijdens het plaatsen van een bestelling, maar daarna kun je helaas niets meer verwachten. Ook de terugbetaling duurt weken, terwijl de betaling binnen enkele seconden wordt verwerkt. Ze verzochten mij zelfs om zelf een nieuwe bestelling te plaatsen. Waarom? Omdat de prijs van mijn bestelling nu hoger is dan een week geleden. Het lijkt erop dat bol.com niet bereid is om de bestelling opnieuw te verzenden of het geld net zo snel terug te betalen als dat het is afgeschreven. Kortom, Amazon scoort hier minimaal twee keer beter dan bol.com.

1 / 5 sterren 6 maanden geleden

Slecht

beste mensen laat u niet bedriegen door… beste mensen laat u niet bedriegen door deze mini pc de H470M-STX te kopen. Ik heb de mini pc bijna 1 jaar en de pc voelt en loopt heel erg warm aan, dat je vingers eraan verbrandt en het maakt een geluid, wat dus boven al mijn geluiden uitkomt. ik ben dus verhaal bij de fabrikant gaan halen met hoe kan dit nu ASRocks vertelde dat ik de garantie bij het bedrijf moet wezen waar ik de pc gekocht heb. ze wilden een test mijn computer doen en dat ik exact weet wat mis aan is en waarom de pc zo doet. ik heb hier het rapport van ASRocks de fabriekant en ik kon het gewoon niet geloven dat deze mini pc in elkaar is gezet door lalashops.nl om kapot te gaan waardoor ik dus elke keer weer voor repartie terug moet sturen, om te laten repareren, en dus als de garantie verlopen is, ik dit dus elke keer uit me eigen zak moet betalen. hier het rapport van de fabrikant zelf : Hallo, Zonder ervaring met het bouwen van PCs was het misschien beter geweest om deze barebone terug te sturen naar de winkel Ik zie nu dat u een 11900K CPU gebruikt, die wordt officieel niet ondersteund in de DeskMini H470: Deze CPU heeft een veel hoger stroomverbruik dan wat deze DeskMini H470 kan leveren. Of de belasting van het moederbord is veel te groot met deze CPU. De VRM (stroomregulering) op het moederbord wordt daardoor ook te heet. De CPU zal niet optimaal functioneren op dit moederbord. U kunt de volgende instelling gebruiken om de belasting van het moederbord, de temperatuur en de kloksnelheid te beperken: BIOS > OC Tweaker > CPU Configuration > Intel Turbo Boost Technology > Disabled Als u de CPU niet wilt vervangen, is dit voor de lange termijn een veiligere instelling. Een 11900K CPU wordt officieel niet ondersteund op dit bord, en de reden daarvoor is de TDP, Thermal Design Power, dit is de hoeveelheid warmte die de metalen behuizing van de CPU kan afvoeren, en indirect natuurlijk ook gelinkt aan het stroomverbruik De stroomvoorziening van het bord is gemaakt voor CPU, met een maximum TDP van 65 Watt, en dus niet voor een 125Watt K CPU Daarnaast is een K CPU, totale overkill, want een K CPU kan alleen overklokken, en hoge prestaties leverd als deze op een bord met een Z series chipset gebruikt wordt, en dit is een H chipset. Het gaat erom dat niet alleen de CPU, koel moet blijven maar ook de spanningsregelaars (VRM's) die de stroomvoorziening van de CPU verzorgen, moeten ook voldoende airflow krijgen, anders kan het zijn, dat de CPU gaat throttlen, en de VRM's na langdurig aan overbelasting blootgesteld, doorbranden. Het is sowieso geen high performance bord, maar low energy consumption. Mit freundlichen Grüßen Kind regards Technical Support A : ASRock EuropeBV, Bijsterhuizen 1111, 6546 AR Nijmegen, The Netherlands » Contact Information Name: .... E-Mail: ..... Language: Dutch Country: Netherlands Phone: .... » Product Information Problem Type: Others Model Name: H470M-STX BIOS Version: P2.20 Purchase Date: Serial Number: G2WDA1001079 » Configuration CPU: SSD en 32GB RAM - 11900K Memory: Intel Core i9 Mini PC Compleet met 2TB Video Card: 8-Core@ 3.5-5.3GHz - WIFI 6/Bluetooth 5.2,Others HDD: None,None ODD: None,None OS: Windows 11 64-bit Other Devices: 11th Gen Intel R Core i9-11900K @ 3.50GHz » Subject »Problem Description En er word helemaal niks aan gedaan door lalashops.nl en ook niet door bol.com. Als ik had geweten van al deze mankementen had ik de pc nooit gekocht. ze willen me 500 euro terug geven de helft van het totaalbedrag 1000 euro en dan moet de pc terug geven, dus dat ik dus 500 euro uit me eigen zak betaal, terwijl de fouten bij lalashopsnl die deze pc zodanig in elkaar heeft gezet wetend van deze mankementen maar word niks over vermeld bij de product informatie., En Bol.com dit ook nog eens ondersteunt ook. en niemand wat aan het probleem doet, terwijl er nog meer dan 1 jaar garantie opzit. maar bol.com zegt wij geven geen garantie op producten die dus niet samen werken of optimaal werkt met elkaar en niet ondersteunt word en dat het me eigen schuld is , en hier zelf voor gekozen heb, Hoe moet ik nu weten dat de cpu k niet ondersteund word en de 125w veel te hoog is voor mijn moederbord die maar 65w aankan, dat word nergens aan of weer gegeven, en ik er altijd van uit ben gegaan dat bol.com wel betrouwbaar is en zich niet met dit soort praktijken bezig houd! Maar dat is dus wel het geval, ze sluiten zich aan bij lalashops.nl en er word zelf door de klantenservice van Bol.com de telefoon op hoorn gegooit en dat word ook letterlijk gezegd IK GOOI NU DE TELEFOON DICHT, en me gewoon niet meer te woord staan, terwijl duidelijk word gezegd, als je er niet uitkomt met het andere bedrijf, je weer contact met bol.com moet opnemen en dat je dan verder geholpen word, DUS NIET, ,, ik had dit echt nooit verwacht van Bol.com, zoveel bewijs heb en er tegen in gaan, wat een onrecht is dit allemaal. L:alashops geeft zelfs aan, en dan citeer ik dit zijn hun eigen woorden, We zullen je feedback gebruiken [Rapport van ASRocks] om onze processen aan te passen zodat dit in toekomst niet meer voorkomt, maar omdat ik de pc bijna 1 jaar heb, kunnen ze voor niks meer doen voor mij , terwijl lalashops.nl deze pc zelfs gemaakt heeft en dat het probleem pas na 1 jaar zichtbaar word. Kan mij niet wijsmaken dat de makers van deze pc zo dom zijn dat ze gewoon niet weten wat ze doen en het in elkaar zetten en met elkaar en met elkaar verbinden dat hun dat niet weten en zomaar wat doen, nee dit is met V.B.R in elkaar gezet door lalashops,nl en Bol.com ondersteund het ook nog eens! Ik zit nu opgeschept met een pc waar alles dus niet met elkaar werkt en zelfs niet ondersteund word, dus ik kan daardoor niet de originele update downloaden om up too date te blijfen, en het artikel zo heet aan voelt dat ik me vinger verbrand als ik het te lang aan raak, en het geluid zo hard en irritant is, en nog eens boven alle geluiden uitkomt, dat hoor ik nu 24/7 . ik word er helemaal lijp van. Het is gewoon afwachten wanneer het door gaat branden, loopt nu heel vaak vast, terwijl het eerste jaar was die helemaal perfect echt geen klachten en opeens van de een naar de andere dag, heb ik dus een pc die klinkt als een pc die ouder is dan 5 jaar en al helemaal op is, terwijl ik hem niet eens een jaar hebt, is die helemaal uitgeleefd, nu snap ik het wel m et het rappord van ASRocks dat mijn pc zo is Dus beste mensen koop de deze mini pc niet want dan zit je binnen 1 jaar met het zelfde probleem als ik.. Deze MiniDeskPc model de : H470M-STX Te koop aangeboden door Bol.com en lalashops.nl Onder valse voorwaarden

1 / 5 sterren 6 maanden geleden

slecht

beste mensen laat u niet bedriegen door… beste mensen laat u niet bedriegen door deze mini pc de H470M-STX te kopen. bijna 1 jaar oud en loopt heel erg warm maakt een geluid wat boven al mijn geluiden uitkomt. ik ben dus verhaal bij de fabrikant gaan halen met hoe kan dit nu. asrocks vertelde dat ik de garantie bij het bedrijf moet wezen waar ik de pc gekocht heb. ze wilden een test mijn computer doen en dat ik exact weet wat mis aan is en waarom de pc zo doet. ik heb hier het rapport van ASRocks ; ik kon het gewoon niet geloven dat deze pc inelkaar is gezet door lalashops.nl om kapot te gaan waardoor ik dus elke voor repartie terug moet sturen en uit me eigen zaak betalen. hier het rapport van de fabrikant zelf : Hallo, Zonder ervaring met het bouwen van PCs was het misschien beter geweest om deze barebone terug te sturen naar de winkel Ik zie nu dat u een 11900K CPU gebruikt. Die wordt niet officieel ondersteund in de DeskMini H470: Deze CPU heeft een veel hoger stroomverbruik dan wat deze DeskMini H470 kan leveren. Of de belasting van het moederbord is veel te groot met deze CPU. De VRM (stroomregulering) op het moederbord wordt daardoor ook te heet. De CPU zal niet optimaal functioneren op dit moederbord. U kunt de volgende instelling gebruiken om de belasting van het moederbord, de temperatuur en de kloksnelheid te beperken: BIOS > OC Tweaker > CPU Configuration > Intel Turbo Boost Technology > Disabled Als u de CPU niet wilt vervangen, is dit voor de lange termijn een veiligere instelling. Een 11900K CPU wordt officieel niet ondersteund op dit bord, en de reden daarvoor is de TDP, Thermal Design Power, dit is de hoeveelheid warmte die de metalen behuizing van de CPU kan afvoeren, en indirect natuurlijk ook gelinkt aan het stroomverbruik De stroomvoorziening van het bord is gemaakt voor CPU, met een maximum TDP van 65 Watt, en dus niet voor een 125Watt K CPU Daarnaast is een K CPU, totale overkill, want een K CPU kan alleen overklokken, en hoge prestaties leverd als deze op een bord met een Z series chipset gebruikt wordt, en dit is een H chipset. Het gaat erom dat niet alleen de CPU, koel moet blijven maar ook de spanningsregelaars (VRM's) die de stroomvoorziening van de CPU verzorgen, moeten ook voldoende airflow krijgen, anders kan het zijn, dat de CPU gaat throttlen, en de VRM's na langdurig aan overbelasting blootgesteld, doorbranden. Het is sowieso geen high performance bord, maar low energy consumption. Mit freundlichen Grüßen Kind regards Technical Support A : ASRock EuropeBV, Bijsterhuizen 1111, 6546 AR Nijmegen, The Netherlands »Contact Information Name: .... E-Mail: ..... Language: Dutch Country: Netherlands Phone: .... »Product Information Problem Type: Others Model Name: H470M-STX BIOS Version: P2.20 Purchase Date: Serial Number: G2WDA1001079 »Configuration CPU: SSD en 32GB RAM - 11900K Memory: Intel Core i9 Mini PC Compleet met 2TB Video Card: 8-Core@ 3.5-5.3GHz - WIFI 6/Bluetooth 5.2,Others HDD: None,None ODD: None,None OS: Windows 11 64-bit Other Devices: 11th Gen Intel R Core i9-11900K @ 3.50GHz »Subject »Problem Description En er word helemaal niks aan gedaan door lalashops.nl en ook niet door bol.com. Als ik had geweten van al deze mankementen had ik de pc nooit gekocht. ze willen me 500 euro terug geven de helft van het totaalbedrag 1000 euro en dan moet de pc terug geven, dus dat ik dus 500 euro uit me eigen zaak betaal, terwijl de fouten liggen bij lalashops die deze pc zodanig in elkaar heeft gezet weetend van deze mankementen maar word niks over vermeld bij de product informatie., En dat Bol.com dit nog ondersteunt ook. en niemand doet wat aan het probleem terwijl er nog meer dan 1 jaar garantie opzit. maar bol.com zegt wij geven geen garantie op producten die dus niet samen werken of optimaal werkt met elkaar en ook niet ondersteunt word , dat het me eigen schuld is , en hier zelf voor gekozen heb, Hoe moet ik nu weten dat de cpu niet ondersteund en de 125w veel te hoog is voor mij 65w dat word nergens aan gegeven, en ik er toch van uit dat bol.com wel betrouwbaar is en niet met dit soort praktijken bezig is. Dus beste mensen koop de deze mini pc niet want dan zit je binnen 1 jaar met het zelfde probleem als ik.. De MiniDeskPc : model de H470M-STX Te koop aangeboden door Bol.com en lalashops.nl Datum van ervaring: 02 mei 2024

1 / 5 sterren 11 maanden geleden

heel slecht

2 jaar garantie? niet dus Bol. lost het altijd op? nee dus artikel 12 van Bol. een deugdelijk product leveren ? ook al niet 2 jaar fabrieksgarantie ? ook niet, de klant heeft het toevallig verkeerd geretourneerd ? nee hoor, transportkosten he die breken Bol. op he

1 / 5 sterren 2 jaar geleden

Pakketje niet geleverd

Pakketje zou geleverd zijn. Door mij zelfs ondertekend! Contact met gls (lang in de wacht) Medewerker zet mij weer in de wacht en waar ik al bang voor was kom ik weer in de rij der wachtenden. Bol.com is waar ik bestel , maar de levering gaat steeds vaker niet goed. Bol legt de verantwoording bij gls in dit geval. Ik vind dat zij verantwoordelijk zijn voor de leverkng

5 / 5 sterren 2 jaar geleden

Super service

Doe 90% van mijn online bestellingen bij bol.com. Altijd dik tevreden! Bij een klacht stuur je een mailtje of berichtje via de chat en het word gelijk opgelost.

4 / 5 sterren 2 jaar geleden

Prima bezorgd

Prima bezorgd, niets op aan te merken.

5 / 5 sterren 2 jaar geleden

Enorm verrast!

Een paar dagen voor mijn vertrek van mijn reis deed mijn Fitbit het niet meer. Zonder problemen ging Victor voor mij zorgen dat ik deze nog optijd binnen zou hebben. Maar het aller beste is nog dat er een kaartje in de brieven bus lag van bol.com names Victor om mij een fijne reis te wensen! Dit vind ik echt super

5 / 5 sterren 2 jaar geleden

Goede klantenservice

Zeer goede klantenservice. Bol doet niet moeilijk en geeft zeer goede service.

Schrijf een review over Bol.com

Over Bol.com

Bol.com is een van de grootste webshops in Nederland. Het bedrijf verkoopt zo’n beetje alles. Het assortiment is ontzettend ruim. Dit heeft er mede mee te maken dat ook veel partners via deze website verkopen. Hoe zijn de bol.com reviews en ervaringen? Waar gaat het goed en waar schiet men hier nog weleens tekort? Je vindt hier alles reviews en ervaringen en algemene informatie over dit bedrijf.

De website werd gelanceerd in 1999. In eerste instantie werden er alleen boeken verkocht. Het assortiment bestond destijds uit 140.000 Nederlandstalige boeken. Het duurde niet lang voordat het assortiment werd uitgebreid met cd’s. Het duurde nog enkele jaren voordat het bedrijf ook mobiele telefoons ging verkopen. Ook andere elektronica werd verkocht. In 2010 is het bedrijf ook officieel actief geworden in België. Vanaf 2015 konden bedrijven ook verkopen via het bol.com platform. Vanaf dit moment begon de webshop echt hard te groeien.

Inmiddels heeft het bedrijf ontzettend veel producten op de website staan. Het grootste gedeelte wordt verkocht via partners. Hiervoor ontvangt het bedrijf commissie. De betalingen gaan via bol.com. Sommige negatieve bol.com reviews en ervaringen hebben te maken met deze partners. De producten die door deze partners worden geleverd zijn niet altijd even goed.

Bol.com reviews en ervaringen

Op het gebied van de bol.com reviews en ervaringen zijn er nu eenmaal wat minpunten. Zo zijn er een aantal partners die kwalitatief slechte producten verkopen of niet tijdig leveren. Gelukkig doet de webshop er alles aan om dit zoveel mogelijk te voorkomen. Zo dienen partners zich te houden aan de beloofde levertijden en dienen zij snel bereikbaar te zijn. Bij meerdere overtredingen kan bol.com een partner uitsluiten. Het bedrijf kan dan niet meer verkopen via het verkoopplatform.

Bol.com reviews en ervaringen: de pluspunten

Gelukkig zijn er ook meer dan voldoende positieve bol.com reviews en ervaringen. Zo wordt het ruime assortiment geprezen door velen. Ook is het bedrijf altijd erg leuk actief op sociale media. Regelmatig komen er leuke plaatjes voorbij. Vanwege het ruime assortiment kan je ook een goede vergelijking maken tussen producten. Een enkele keer staat een product ook op wel op AliExpress, maar dan zal je wel nog langer op moeten wachten. De meeste producten die je hier bestelt zijn de volgende dag al in huis.

Groot aanbod bij Bol.com

Bol.com heeft nu eenmaal een erg groot aanbod. Het totale productenaanbod loopt letterlijk in de miljoenen. Zelfs als je ‘wc papier’ intoets op de website krijg je al 500 resultaten. Je zou haast niet denken dat er zoveel wc papier is. Als je ‘boek’ intoets krijg je meer dan 14,5 miljoen verschillende resultaten. Het aanbod is dusdanig ruim dat je dagenlang op de website kan rondstruinen zonder iets te vinden. De zoekfunctie is daarmee ook bijzonder handig, want daarmee kan je gericht op zoek naar het product naar keuze.

Kopen via partners van Bol.com

Het grootste gedeelte van de webshop bestaat uit producten via partners. Dat is goed om te weten voordat je een bestelling plaatst. Bol.com belooft voor haar eigen producten: voor 23.59 uur besteld is de volgende dag in huis. Dat geldt echter niet altijd voor de producten van partners. Zij doen in sommige gevallen hun eigen logistiek en dus kan het iets langer duren voordat jouw pakket bij jou in huis komt. Dit staat altijd aangegeven bij het product. Let hier dus altijd op als je een bestelling plaatst. Op die manier voorkom je teleurstellingen.

Deals en kortingen

Regelmatig kan je hier profiteren van leuke deals en kortingen. Niet alleen bol.com verzint ludieke acties, maar ook partners kunnen er wat van. Regelmatig kan je genieten van kortingen op elektronica of bijvoorbeeld op tuinmeubelen. Het kan natuurlijk altijd lonen om een goede vergelijking te maken alvorens je een product bestelt via de website.

Via de website kan je gemakkelijk filteren op prijs. Ook zijn er andere filteropties waar je gebruik van kunt maken. Zo kan je bijvoorbeeld filteren op opties, formaat op merk. De exacte filters zijn afhankelijk van de productcategorie.

Bol.com Select

Ben jij tevreden over de bol.com reviews en ervaringen en wil jij graag profiteren van extra voordelen? Dan kan je lid worden van bol.com Select. Dat houdt in dat je nooit verzendkosten betaalt (ook niet onder de 20 euro), je geniet van extra veel voordeelacties en je kunt je retour laten ophalen. Bovendien kan je genieten van de ‘Vandaag Bezorgd’ service. Heb jij een product besteld voor 14.00 uur? Dan wordt dit vanavond nog bezorgd.

Deze deal kan erg lonen voor consumenten die hier regelmatig bestellen. Soms geniet je van dusdanig veel korting dat je de kosten voor Bol.com Select al terugverdiend hebt. Bol.com Select kost slechts 9,99 euro op jaarbasis. Dat is minder dan een euro per maand.

Retourtermijn

Als je een pakketje besteld bij Bol.com heb je altijd 30 dagen bedenktermijn, tenzij het een maatwerkproduct betreft. In dat geval is het herroepingsrecht uitgesloten. Retourneren werkt overigens bijzonder eenvoudig. Je kunt je retour starten via de website. Hiervoor kan je inloggen op je account en je retour aanvragen. Select-leden kunnen het producten bij hen thuis laten ophalen. Als je geen Select-lid bent kan je pakket terugbrengen naar een postpunt. Op de website van het bedrijf vind je uiteraard alle retourvoorwaarden.

Voeg jouw bol.com reviews en ervaringen toe

Wil jij graag jouw bol.com reviews en ervaringen delen met anderen? Wat vind jij goed aan deze webshop en wat vind jij minder goed? Wat vind jij van het bestelproces, de levering van de producten en de kwaliteit van de producten? Deel jouw mening op deze pagina.

Bij jouw review wordt alleen jouw voornaam te gepubliceerd. Jouw e-mailadres wordt uiteraard niet gepubliceerd, maar dit vragen wij wel zodat wij jou op de hoogte kunnen houden van eventuele reacties van bol.com. Het bedrijf heeft immers de mogelijkheid om te reageren op jouw review. We willen jou alvast bedankt voor het delen van jouw bol.com reviews en ervaringen over dit bedrijf. Hiermee help jij andere consumenten.