Eneco
Naomi
Wauw!
Wauw wauw wauw, problemen met m'n CV ketel en alles met spoed opgelost. Ik ga een warme kerst in. Telefonisch en contact met monteur was niets minder dan perfect. Alles geregeld binnen een paar uur!
Gerrit
Afhandeling klacht
Verleden week geprobeerd contact te krijgen met de klantenservice van Eneco wat mij in totaal 55 minuten wachten heeft gekost aan verloren tijd .heb ik uit frustratie maar de verbinding verbroken .toen een mail gestuurd en ben na vier werkdagen terug gebeld door een medewerkster . deze heeft mij zeer adequaat en netjes te woord gestaan . tot mijn verbazing en geheel onverwachts werd er vandaag een mooie bos bloemen bezorg .ik stel dit zeer op prijs bij deze bedankt kan dat zeer waarderen maar was niet nodig geweest .ik hoop alleen dat er wat gedaan wordt aan de lange wachttijden .dat zou een hoop ergernis schelen
Over Eneco
Met het One Planet plan wil Eneco al in 2035 klimaatneutraal zijn. In onze eigen activiteiten én in de energie die we leveren aan onze klanten. Met concrete stappen draagt Eneco bij aan de versnelling van de energietransitie. Zo kunnen we de aarde leefbaar houden voor volgende generaties.
In de duurzaamheidsranking 2021 voor stroomleveranciers in Nederland scoort Eneco een 9.0 op de consumentenmarkt. Daarmee blijft Eneco de meest duurzame stroomleverancier van de grote energiebedrijven.